Esej nazvaná Second screening, reklama a my popisuje
nastupující fenomén second screeningu, který se pomalu stává typickým chováním
televizních diváků. Práce se soustředí na používání smartphonů, tabletů nebo
laptopů při souběžném sledování televize a nastiňuje i reakci inzerentů na
roztříštěnou pozornosti diváků. Z již existujících výzkumů vyplývá, že
množství televizních diváků zároveň chatuje na Facebooku, tweetuje na Twitteru
a na Internetu vyhledává informace o tom, co právě sleduje. Druhá část práce se
zakládá na výzkumech a zjišťuje, která zařízení uživatelé nejčastěji kombinují
a co s nimi ve skutečnosti dělají. Jak naznačil dílčí průzkum autorky
z českého prostředí, americká a česká data se mohou lišit.
GOOGLE. The New Multi-screen World: Understanding Cross-platform
Consumer Behavior. U.S., August 2012. Dostupné z: http://www.google.com/think/research-studies/the-new-multi-screen-world-study.html
No comments:
Post a Comment