Saturday, June 29, 2013

Second screening, reklama a my



Esej nazvaná Second screening, reklama a my popisuje nastupující fenomén second screeningu, který se pomalu stává typickým chováním televizních diváků. Práce se soustředí na používání smartphonů, tabletů nebo laptopů při souběžném sledování televize a nastiňuje i reakci inzerentů na roztříštěnou pozornosti diváků. Z již existujících výzkumů vyplývá, že množství televizních diváků zároveň chatuje na Facebooku, tweetuje na Twitteru a na Internetu vyhledává informace o tom, co právě sleduje. Druhá část práce se zakládá na výzkumech a zjišťuje, která zařízení uživatelé nejčastěji kombinují a co s nimi ve skutečnosti dělají. Jak naznačil dílčí průzkum autorky z českého prostředí, americká a česká data se mohou lišit.


GOOGLE. The New Multi-screen World: Understanding Cross-platform Consumer Behavior. U.S., August 2012. Dostupné z: http://www.google.com/think/research-studies/the-new-multi-screen-world-study.html
 

No comments:

Post a Comment