Tato
práce se zabývá článkem „New Media
Practices in Ghana“ z časopisu International
Journal of Communication z roku 2011, jehož autorem je Arab Sey, který
se ve svém článku zaměřuje na používání nových médií v Ghaně. Pozornost je
zejména věnována internetu, mobilním telefonům a filmům. Ačkoliv je Ghana
demokratickou zemí a v rámci afrického kontinentu rozvinutou zemí, stále
se v porovnání se západními zeměmi potýká se špatným socioekonomickým
stavem obyvatel. Tedy výrobky, které
jsou v západních zemích dostupné většině populace, jsou v této zemi
díky nízké finanční disponibilitě obyvatel přístupné jen omezenému počtu lidí.
Tato práce tedy popisuje některá specifika, která jsou pro nová média na trhu v této
subsaharské zemi příznačná.
Zdrojový článek:Sey, Araba (2011): New Media Practices in Ghana, In: International Journal of Communication, vol. 5, pp. 380-405.
No comments:
Post a Comment