Abstrakt
Seminární práce vychází především ze studie Vincenta
Rodrígueze Ortegy Spoof trailers,
hyperlinked spectators & the web, která popisuje parodické a falešné trailery
na filmy. Seminární práce přidává ještě fanouškovské trailery, které mají pro
tvůrce jiný význam, než videa parodická, jmenuje důvody tvorby takových
trailerů a popisuje jejich vývoj. Zároveň se snaží téma zasadit do širšího
kontextu mediálních studií – definovat související a podmiňující jevy.
Abstract
This work is mainly based on Vicente Rodríguez Ortega’s
reasearch Spoof trailers, hyperlinked
spectators & the web which describes spoof and fake trailers for
movies. This thesis also includes fan trailers, because for the creator they have
different meaning than parodic trailers have. This work furthermore names the
reasons for making such trailers and describes their evolution. It also tries
to set the topic in a wider context of media studies and define related
phenomena.
Zdrojová studie:
ORTEGA, Vincente Rodríguez. Spoof trailers, hyperlinked spectators &
the web. New Media & Society [online]. 2014, roč. 16, č. 1, s. 149–165 [cit. 2014-06-24]. Dostupný z:
http://nms.sagepub.com.ezproxy.is.cuni.cz/content/16/1/149.full
No comments:
Post a Comment