Abstrakt
Tato práce vychází z výzkumné studie autorů
Yangzi Sima a Petera C. Pugsleyho s názvem The Rise of
A “Me Culture“ in Postsocialist China: Youth, Individualism and Identity
Creation in the Blogosphere. Studie vyšla v dubnu 2010 v časopise International Communication Gazette. Cílem této studie je zjistit, jak čínská generace Y používá své osobní blogy k sebeprezentaci.
V této souvislosti jsou často skloňovanými pojmy individualismus a konzumerismus
v kontrastu s kolektivními hodnotami předešlé generace. Primárním
cílem této práce je shrnutí výše zmíněného článku a porovnání jeho závěrů s praxí
české blogosféry.
Abstract
This work is based on research study written by Yangzi Sima
and Peter C. Pugsley called The
Rise of A “Me Culture“ in Postsocialist China: Youth, Individualism and Identity
Creation in the Blogosphere. The study was published in April 2010 in the
journal International Communication Gazette. The authors´ aim is
to find out how the Chinese Generation Y uses its personal blogs for
self-presentation. In this respect, individualism and consumerism are the often
mentioned terms in contrast with the collective values of the previous
generation. The primary objective of this paper is to summarize the above mentioned
study and to compare its conclusions with the Czech blogosphere practice.
Zdrojová studie
No comments:
Post a Comment