Monday, January 30, 2017

Anonymita, identita a chování uživatelů na stránce 4chan.org

Abstrakt:

Tato seminární práce se zabývá identitou, anonymitou a chováním uživatelů na internetové stránce 4chan.org. Hlavním zdrojem pro tuto práci je článek User Investment And Behavior Policing on 4chan od Matthew Trammella, který vyšel v roce 2014 v časopise First Monday. Součástí práce je představení stránky 4chan a jeho charakteristik, představení a shrnutí zdrojového článku a vlastní kvalitativní obsahová analýza založená na metodice zdrojové studie. Výsledky analýzy jsou na konci práce porovnány a interpretovány.

Abstract:

This essay explores questions of identity, anonymity and user behavior on internet website 4chan.org. The main source for this essay is article named User Investment And Behavior Policing on 4chan by Matthew Trammell, which was released in First Monday journal in 2014. My essay consists of introduction of 4chan and its charakteristics, introduction and sumarization of the source study and my own qualitative analysis of content based on methodology proposed by the source study. My findings are then compared and interpreted at the end of the essay.

Zdrojový článek:

TRAMMELL, Matthew. 2014. User investment and behavior policing on 4chan. First Monday [online]. 19(2) [cit. 2017-01-30]. Dostupné z: http://firstmonday.org/ojs/index.php/fm/article/view/4819

1 comment:

  1. Když jsem si kupovala notebook do domácnosti, tak pro mě byla anonymita a nevystopovatelnost také důležitá. Nekupovala jsem si proto ani nové zařízení, ale navštívila jsem web Tera, kde se nabízejí repasované notebooky. Jednak mám záruku toho že počítač bude šlapat a druhak jsem ani nemusela vytvářet objednávku na jméno. Velké plus.

    ReplyDelete