Sunday, June 30, 2013

Storytelling jako faktor úspěchu značky

Seminární práce “Storytelling jako faktor úspěchu značky” vychází ze studie Joe Pulizziho “The Rise of Storytelling as a New Marketing”. Práce zdůrazňuje důležitost obsahu, generovaného samotnými firmami pro zvýšení své prosperity. Příběh je jednou z nejsilnějších zbraní marketingových specialistů. Pokud je atraktivní, relevantní k cílové skupině a pravidelně distribuovaný skrz mix mediálních platforem, může zajistit úspěch firmy a pozitivní vnímání značky veřejností.

Zdroj:
  • PULIZZI, Joe. The Rise of Storytelling as the New Marketing. Publishing Research Quarterly [online]. 2012, vol. 28, issue 2, s. 116 123 [cit. 2013-06-30]. DOI: 10.1007/s12109-012-9264-5. Dostupné z: http://link.springer.com/10.1007/s12109-012-9264-5


No comments:

Post a Comment