tag:blogger.com,1999:blog-247860986588719538.post1529698220565555456..comments2024-03-21T13:09:24.076-07:00Comments on Mediální proroci: Algoritmy v prostředí internetu a jak je vnímáme na FacebookuJaroslav Švelchhttp://www.blogger.com/profile/09202593085090003738noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-247860986588719538.post-25176427973797173812023-01-20T02:54:39.980-08:002023-01-20T02:54:39.980-08:00Určitě zajímavá esej. Abych ale pravdu řekl, tak m...Určitě zajímavá esej. Abych ale pravdu řekl, tak mě poslední dobou facebook začíná spíše štvát. Už několikrát jsem se u něj například setkal s problémem, který se týká odkazů. Pokud chci někomu například v chatu poslat delší odkaz na nějakou stránku, často se stává nefunkčním. Naštěstí jsem ale přišel na způsob jak to obejít. Používám na to tento zkracovač - <a href="https://urluno.com/" rel="nofollow">https://urluno.com/</a>Roman Brázdahttps://www.blogger.com/profile/05191235118418117791noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-247860986588719538.post-84928996307139193672022-03-23T03:08:37.546-07:002022-03-23T03:08:37.546-07:00Algoritmy známe moc dobře. Prodávali jsme kdysi re...Algoritmy známe moc dobře. Prodávali jsme kdysi <a href="https://www.tera.cz/repasovane-notebooky_c1357566.html?" rel="nofollow">repasované notebooky</a> a nemohli jsme se dostat nad konkurenci. No co vám budu povídat. Snažili jsme se ta klíčová slova dotlačit nahoru ale stejně nakonec uživatel radši kliknul na reklamu. Přišlo nás to tehdy pěkně draho, ale tak co se dá dělat. Zkušenost že.<br />Martahttps://www.blogger.com/profile/18330299067249545144noreply@blogger.com